Известие

Collapse
No announcement yet.

искам гумени тампони за стаб щанга.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    Аз съм го мислил, мислил.... Щом съм го написал значи съм го изпробвал лично и давам гаранция за това.



    А с какви тампони е била щангата!

    Защото тия първо влизат много плътно и след като ги затегна с болтовете почти не помръдват.

    А първия Бърт дет сложих на щангата и след 8месеца се разтропа на разпад и бяхме счупили без да искаме единия ограничител и нищо не му е опирало.....


    За да се премести щангата на страни, тампоните трябва да са доста разбити.
    И когато колата е в движение и се прави завой на щангата и се предава усилие на усукване за да не се навдига колата и тогава ми се струва доста трудно да се мести щангата на ляво-дясно.....
    Полиуретан.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #47
      Аз подкрепям Феро и Халисчо

      Comment


      • #48
        Ама няма проблем бе хора. Аз казвам какво съм видял с очите си. Нали не мислите, че си измилям?
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Ама няма проблем бе хора. Аз казвам какво съм видял с очите си. Нали не мислите, че си измилям?
          Те обичат да им чука, затова се подкрепят. А и то им чука от време на време и докато го хванат ...
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #50
            Чука когато не е центрирана щангата (без ограничител) след смяна на тампоните! Щангата не ходи сама на ляво и дясно !
            Ограничителя центрира щангата
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Ама няма проблем бе хора. Аз казвам какво съм видял с очите си. Нали не мислите, че си измилям?
              Естествено, че ти вярваме.
              Просто си мисля, че това е единичен случай и вината не е била точно в ограничителите......

              Първоначално публикувано от NightRider
              Е, ти вече много им отвори очите. Аз исках сами да стигнат до извода
              Глй СА....... Темата не е за такива като теб.....
              Темата е за хора които искат да си помогнат сами и е евтина и изпитана алтернатива.
              АЗ карам 2.5г. с такива и на други коли съм сложил и там проблеми няма.....
              Както си прочел и по-напред в темата Андон кара 100000км. с тампони от жигула и проблем няма.....

              Кат си купих Бърта и бяха 1/1 с оригиналните и си казах, беее тия и на жената втория мъж ша ги ползва.................. мааааааа НЪЦ..........
              За това реши да си направя експеримент и той излезе УСПЕШЕН и по-евтин............
              И сега го споделям за тия на които им предстои смяна и се чудят кво да изберат.....
              Всеки сам си решава за себе си и т.н.

              В тоя ред на мисли за 156-ца като се нагласят тампоните може да си сглобиш счупения ограничител да го залепиш със секунно и да му навиеш няколко витки изолирбанд отгоре и на страни.....
              На 147-ца тъй като са метални може да си го завриш........


              Щех ти напиша и още нещо................. мааааа нъл си именник да ни ти развалям празника.........
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                Естествено, че ти вярваме.
                Просто си мисля, че това е единичен случай и вината не е била точно в ограничителите......



                Глй СА....... Темата не е за такива като теб.....
                Темата е за хора които искат да си помогнат сами и е евтина и изпитана алтернатива.
                АЗ карам 2.5г. с такива и на други коли съм сложил и там проблеми няма.....
                Както си прочел и по-напред в темата Андон кара 100000км. с тампони от жигула и проблем няма.....

                Кат си купих Бърта и бяха 1/1 с оригиналните и си казах, беее тия и на жената втория мъж ша ги ползва.................. мааааааа НЪЦ..........
                За това реши да си направя експеримент и той излезе УСПЕШЕН и по-евтин............
                И сега го споделям за тия на които им предстои смяна и се чудят кво да изберат.....
                Всеки сам си решава за себе си и т.н.

                В тоя ред на мисли за 156-ца като се нагласят тампоните може да си сглобиш счупения ограничител да го залепиш със секунно и да му навиеш няколко витки изолирбанд отгоре и на страни.....
                На 147-ца тъй като са метални може да си го завриш........


                Щех ти напиша и още нещо................. мааааа нъл си именник да ни ти развалям празника.........
                Е ако кажеш, че не помагам си кривиш душата. Значи всякаква щуротия да сложиш там ще върши работа ... до време. Аз просто исках да ви кажа да не сваляте ограничителите. И тампоните е важно да покриват скобите за да не тракат ограничителите. Пък вие си правете каквото искате - колите са ваши.
                Благодаря за поздрава послучай именния ми ден

                ---------- Post added at 12:04 ---------- Previous post was at 12:01 ----------

                Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                Чука когато не е центрирана щангата (без ограничител) след смяна на тампоните! Щангата не ходи сама на ляво и дясно !
                Ограничителя центрира щангата
                Без ограничител ходи, но много бавно. А при скапани тампони направо се разхожда и вече и корпусите на биалетките почват да се удрят в другите части
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #53




                  Ми да ти кажа, преди няколко седмици на колата на едни приятели, биалетките които бяха купили резбата им беше с 3-4мм по-дълга от тези които свалихме.
                  И от едната страна влезе с доста зор, а от другата не влиза и се бях ядосал и викам ша ги връщате тия боклуци....... ма после с една тръба 1цол 1м. дтлга натисках щангата надолу и на вътре и успях да е вкарам........

                  А тук ми обясняват че щангата щяла да се клати на страни.......
                  Да възможно е, НО трябва да има нещо нередно по окачването.....

                  За съжаление проблема е, че се продават много боклуци.......
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #54
                    Аз казвам пак. Идва клиента с нови тампони и разбити биалетки. Сменям биалетките. Клиента отива да тества и се връща с чукаща щанга. Вдигам и виждам щангата изместена. Откачам биалетките и центрирам щангата така, че като сложа биалетите да има равно разстоянието между тях и вилицата. Тръгва да кара и на другия ден ми се връща пак с изместена щанга. На края сложих ограничители.

                    Преди този случай имах подобен, само че с хлабави вече тампони и допускам, че това може да е било от тях, но... както и да е Просто не съм фен на махнатите ограничители.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Те обичат да им чука, затова се подкрепят. А и то им чука от време на време и докато го хванат ...
                      Батка обичам да ми чукат ама руси манекенки на вратата и то не от време на време а колкото може повече.Подкрепих Феро и Майнабой щото мога да ти напълня контейнера пред дома ти с тампони от ст.щанги на 56-и и досега не съм имал случай при който да се измести щангата без отпуснато окачване(демек качена на крик и местена на ляво и дясно) или в движение но сметнах че ще ми повярвате без да се налага да пиша романи


                      пп:Бай ви ОЕМ просто в бързината не я е центровал щангата за това се е получил този проблем при него(на мен също ми се е случвало)

                      Comment


                      • #56
                        Да кажа и аз моето скромно, но излизащо откъм материали 0.00 лв, а откъм здравина отлично - подлага се парче ремък под оригиналния тампон затваря се с малко зор, но никога няма и да си помислиш повече за тампони на щангата.
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                          Да кажа и аз моето скромно, но излизащо откъм материали 0.00 лв, а откъм здравина отлично - подлага се парче ремък под оригиналния тампон затваря се с малко зор, но никога няма и да си помислиш повече за тампони на щангата.
                          Като го гледам колко е гърчав оргинала-много ме съмнява да мине номера с ремъка.Но времето ще покаже.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от badmadafaka
                            Батка к'ва е тая дискриминация бе..? Ами чернокосите, червенокосите, черни, азиатки...?
                            Батка всичко в къщи е русо -пък аз съм тактичен и си пазим семейството,странно ще е да има други косми

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от rubig Покажи съобщение
                              Батка обичам да ми чукат ама руси манекенки на вратата и то не от време на време а колкото може повече.Подкрепих Феро и Майнабой щото мога да ти напълня контейнера пред дома ти с тампони от ст.щанги на 56-и и досега не съм имал случай при който да се измести щангата без отпуснато окачване(демек качена на крик и местена на ляво и дясно) или в движение но сметнах че ще ми повярвате без да се налага да пиша романи


                              пп:Бай ви ОЕМ просто в бързината не я е центровал щангата за това се е получил този проблем при него(на мен също ми се е случвало)
                              За манекенките - твой проблем. Аз обичам черни и не празноглави манекенки За останалото - не си прав. Определено. Не си по-велик от конструкторите.
                              Подкрепям изцяло Оеm, а който иска да си маха и слага каквото иска

                              ---------- Post added at 19:12 ---------- Previous post was at 19:10 ----------

                              Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                              Да кажа и аз моето скромно, но излизащо откъм материали 0.00 лв, а откъм здравина отлично - подлага се парче ремък под оригиналния тампон затваря се с малко зор, но никога няма и да си помислиш повече за тампони на щангата.
                              И аз съм го мислил това, ама по-добре е някаква платнена гума за да я смажеш и да задържа смазката, че тая щанга все пак малко се върти

                              ---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:12 ----------

                              Първоначално публикувано от badmadafaka
                              Не знам дали това е показателно, но скоро видях на подемник една "форумна" 156-ца (в кавички щото моето лично мнение е, че няма такива мърляшки скрапове като повечето коли на тия дето тук се пишат невероятните алфисти и т.н., ама това е друга тема)...
                              Та впечатление ми направи, че в тази позиция на колата (окачването във въздуха), едната биалетка почти се допираше до вилицата а тази от другата страна стоеше на 2 пръста от другата вилица... Действието естествено се развива във "форумен" сервиз...
                              Посочих го на човека, който ровеше нещо по колата и той каза, че така ставало от прекалено износени тампони... Тази позиция на мен ми изглежда точно като да се е изместила на една страна щангата, въпреки, че като цяло споделям мнението, че не трябва да е възможно това...
                              Дали пък в комбинация с някакви скапани биалетки не може да се случи все пак..?
                              Ако щангата и ограничителите са на място биалетката се приближава само ако гумата е завила или ако едното колело е повече провиснало. Ако ги няма ограничителите - може даже да опира.
                              При сложени скапани части - всичко може. И това понятие "Форумен" сервиз го забрави. Нагледал съм се и изпатил достатъчно. И както и друг път съм казвал - признавам само един от тях, а в един друг не съм стъпвал никога и нямам отношение към него
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #60
                                Всеки луд с номера си тука. Тоя па... ти като не си стъпвал при другите как решаваш тях да не ги признаваш?

                                Аз много уважавам мнението на Румен по ред причини за мен. Щом той казва, че няма проблем, Ферариста също, явно в моите случай е имало нещо което не съм видял или разбрал. Мой си проблем, но въпреки това не съм съгласен с премахването на ограничителите, защото ако тази щанга излиза при износени тампони толкова лесно както аз го видях, значи ще е кофти момента в който ми се скъсат маншончетата на биалетите от триенето във вилицата.
                                Last edited by oem; d.m.y г., 19:40.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X