Първоначално публикувано от haljscho
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
искам гумени тампони за стаб щанга.
Collapse
X
-
-
Ама няма проблем бе хора. Аз казвам какво съм видял с очите си. Нали не мислите, че си измилям?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеАма няма проблем бе хора. Аз казвам какво съм видял с очите си. Нали не мислите, че си измилям?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Чука когато не е центрирана щангата (без ограничител) след смяна на тампоните! Щангата не ходи сама на ляво и дясно !
Ограничителя центрира щангатаAlfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеАма няма проблем бе хора. Аз казвам какво съм видял с очите си. Нали не мислите, че си измилям?
Просто си мисля, че това е единичен случай и вината не е била точно в ограничителите......
Първоначално публикувано от NightRiderЕ, ти вече много им отвори очите. Аз исках сами да стигнат до извода
Темата е за хора които искат да си помогнат сами и е евтина и изпитана алтернатива.
АЗ карам 2.5г. с такива и на други коли съм сложил и там проблеми няма.....
Както си прочел и по-напред в темата Андон кара 100000км. с тампони от жигула и проблем няма.....
Кат си купих Бърта и бяха 1/1 с оригиналните и си казах, беее тия и на жената втория мъж ша ги ползва.................. мааааааа НЪЦ..........
За това реши да си направя експеримент и той излезе УСПЕШЕН и по-евтин............
И сега го споделям за тия на които им предстои смяна и се чудят кво да изберат.....
Всеки сам си решава за себе си и т.н.
В тоя ред на мисли за 156-ца като се нагласят тампоните може да си сглобиш счупения ограничител да го залепиш със секунно и да му навиеш няколко витки изолирбанд отгоре и на страни.....
На 147-ца тъй като са метални може да си го завриш........
Щех ти напиша и още нещо................. мааааа нъл си именник да ни ти развалям празника.........sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеЕстествено, че ти вярваме.
Просто си мисля, че това е единичен случай и вината не е била точно в ограничителите......
Глй СА....... Темата не е за такива като теб.....
Темата е за хора които искат да си помогнат сами и е евтина и изпитана алтернатива.
АЗ карам 2.5г. с такива и на други коли съм сложил и там проблеми няма.....
Както си прочел и по-напред в темата Андон кара 100000км. с тампони от жигула и проблем няма.....
Кат си купих Бърта и бяха 1/1 с оригиналните и си казах, беее тия и на жената втория мъж ша ги ползва.................. мааааааа НЪЦ..........
За това реши да си направя експеримент и той излезе УСПЕШЕН и по-евтин............
И сега го споделям за тия на които им предстои смяна и се чудят кво да изберат.....
Всеки сам си решава за себе си и т.н.
В тоя ред на мисли за 156-ца като се нагласят тампоните може да си сглобиш счупения ограничител да го залепиш със секунно и да му навиеш няколко витки изолирбанд отгоре и на страни.....
На 147-ца тъй като са метални може да си го завриш........
Щех ти напиша и още нещо................. мааааа нъл си именник да ни ти развалям празника.........
Благодаря за поздрава послучай именния ми ден
---------- Post added at 12:04 ---------- Previous post was at 12:01 ----------
Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщениеЧука когато не е центрирана щангата (без ограничител) след смяна на тампоните! Щангата не ходи сама на ляво и дясно !
Ограничителя центрира щангатаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Ми да ти кажа, преди няколко седмици на колата на едни приятели, биалетките които бяха купили резбата им беше с 3-4мм по-дълга от тези които свалихме.
И от едната страна влезе с доста зор, а от другата не влиза и се бях ядосал и викам ша ги връщате тия боклуци....... ма после с една тръба 1цол 1м. дтлга натисках щангата надолу и на вътре и успях да е вкарам........
А тук ми обясняват че щангата щяла да се клати на страни.......
Да възможно е, НО трябва да има нещо нередно по окачването.....
За съжаление проблема е, че се продават много боклуци.......sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Аз казвам пак. Идва клиента с нови тампони и разбити биалетки. Сменям биалетките. Клиента отива да тества и се връща с чукаща щанга. Вдигам и виждам щангата изместена. Откачам биалетките и центрирам щангата така, че като сложа биалетите да има равно разстоянието между тях и вилицата. Тръгва да кара и на другия ден ми се връща пак с изместена щанга. На края сложих ограничители.
Преди този случай имах подобен, само че с хлабави вече тампони и допускам, че това може да е било от тях, но... както и да еПросто не съм фен на махнатите ограничители.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеТе обичат да им чука, затова се подкрепят. А и то им чука от време на време и докато го хванат ...
пп:Бай ви ОЕМ просто в бързината не я е центровал щангата за това се е получил този проблем при него(на мен също ми се е случвало)
Comment
-
Да кажа и аз моето скромно, но излизащо откъм материали 0.00 лв, а откъм здравина отлично - подлага се парче ремък под оригиналния тампон затваря се с малко зор, но никога няма и да си помислиш повече за тампони на щангата.Alfa Romeo 159 1.9 16V SW
Comment
-
Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщениеДа кажа и аз моето скромно, но излизащо откъм материали 0.00 лв, а откъм здравина отлично - подлага се парче ремък под оригиналния тампон затваря се с малко зор, но никога няма и да си помислиш повече за тампони на щангата.
Comment
-
Първоначално публикувано от rubig Покажи съобщениеБатка обичам да ми чукат ама руси манекенки на вратата и то не от време на време а колкото може повече.Подкрепих Феро и Майнабой щото мога да ти напълня контейнера пред дома ти с тампони от ст.щанги на 56-и и досега не съм имал случай при който да се измести щангата без отпуснато окачване(демек качена на крик и местена на ляво и дясно) или в движение но сметнах че ще ми повярвате без да се налага да пиша романи
пп:Бай ви ОЕМ просто в бързината не я е центровал щангата за това се е получил този проблем при него(на мен също ми се е случвало)
Подкрепям изцяло Оеm, а който иска да си маха и слага каквото иска
---------- Post added at 19:12 ---------- Previous post was at 19:10 ----------
Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщениеДа кажа и аз моето скромно, но излизащо откъм материали 0.00 лв, а откъм здравина отлично - подлага се парче ремък под оригиналния тампон затваря се с малко зор, но никога няма и да си помислиш повече за тампони на щангата.
---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:12 ----------
Първоначално публикувано от badmadafakaНе знам дали това е показателно, но скоро видях на подемник една "форумна" 156-ца (в кавички щото моето лично мнение е, че няма такива мърляшки скрапове като повечето коли на тия дето тук се пишат невероятните алфисти и т.н., ама това е друга тема)...
Та впечатление ми направи, че в тази позиция на колата (окачването във въздуха), едната биалетка почти се допираше до вилицата а тази от другата страна стоеше на 2 пръста от другата вилица... Действието естествено се развива във "форумен" сервиз...
Посочих го на човека, който ровеше нещо по колата и той каза, че така ставало от прекалено износени тампони... Тази позиция на мен ми изглежда точно като да се е изместила на една страна щангата, въпреки, че като цяло споделям мнението, че не трябва да е възможно това...
Дали пък в комбинация с някакви скапани биалетки не може да се случи все пак..?
При сложени скапани части - всичко може. И това понятие "Форумен" сервиз го забрави. Нагледал съм се и изпатил достатъчно. И както и друг път съм казвал - признавам само един от тях, а в един друг не съм стъпвал никога и нямам отношение към негоAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Всеки луд с номера си тука. Тоя па... ти като не си стъпвал при другите как решаваш тях да не ги признаваш?
Аз много уважавам мнението на Румен по ред причини за мен. Щом той казва, че няма проблем, Ферариста също, явно в моите случай е имало нещо което не съм видял или разбрал. Мой си проблем, но въпреки това не съм съгласен с премахването на ограничителите, защото ако тази щанга излиза при износени тампони толкова лесно както аз го видях, значи ще е кофти момента в който ми се скъсат маншончетата на биалетите от триенето във вилицата.Last edited by oem; d.m.y г., 19:40.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment